23 Mei 2012

Minggu Tak sihat


Assalammualaikum

Dah lama tak berupdate blog disebabkan Aini bercuti selama 4hari balik rumah MIL.Lepas balik dari bercuti trus badan rasa tak sihat.Argh!!! Dugaan lagi..Apa nak buat terpaksalah redho.

Kepala ni pusing jek.Tekak tiba-tiba jadi tak sedap perit,gatal pun ada.Mcm nak kena batuk.Bila bgn pagi suara xde plak.Ya,Allah esok dh lah ada apointment kat klinik.Jgn lah melarat.
Pagi tadi waktu jemur kain baju kepala dah dok pusing mcm nak pitam.Terhenti seketika nak jemur baju.Terbaring sekejap kat sofa.Dah tu sambung balik buat kerja.

Tekak nie bila nak baik tak tahan dah ni..Sapa ada petua mujarab untuk sembuhkan sakit tekak plz lah share mana tau berhasil.Nak ckp pun mls dh ni.Bila ckp nti makin sakit plak lebih baik mendiamkan diri.Hihi.

2 comments

23 Mei 2012, 3:02:00 PTG

syafakillah dear (^___^)

23 Mei 2012, 3:52:00 PTG

sian nyer..
cuba minum kicap yg diperah limau kasturi. jgn buat byk2, setengah biji limau ngan 2 sudu kicap.
Insya Allah.. :)