4 November 2011

Boleh Ketagih Ke Makan Biskut Oreo?


Salam,


Korang nak tau tak sejak akhir ni kan Aini gemar sangat makan biskut oreo chocolate creme.Oreo yang lain2 tue tak brape minat lak.Yang oreo aiskrim tue pun sedap tapi tak leh makan banyak nanti cepat muak.Yang peliknya kan dulu Aini tak berapa sangat gemar makan biskut coklat ni..Tapi sekarang lain plak dah jadinya.1 minggu mesti kena ada stok 2 bungkus.Klu tak rasa macam ada yang tak kena jerk bila tak makan biskut oreo ni.Nak kata mengidam tak pulak blum rezeki lagi.Aiyak!!Sampai husband pun naik hairan tgk Aini ni..Tak makan nasi pun takpe janji perkena oreo pun dah cukup.Agaknya biskut oreo ni boleh wat orang ketagih ker?
Klu mcm ni sampai bila lah Aini ni nak gemuk.kan..kan..kan..Orang cakap makan coklat cepat gemuk kan tapi Aini tak gemuk2 pun mcm tue jg..hihihi

2 comments

4 Nov 2011, 5:01:00 PTG

dh lma berenti mkn..xleh..cpt gmuk! T_T

@Ku Azhar
Tapi Aini tak boleh gemuk lah..penat dah melantak tapi stil cam 2 gak.hihihi