1 Mac 2012

Hansem Boy Semakin Nakal

Salam,

Alahai, hansem boy mummy sejak nak jadi abg ni bukan main lagi die yerk..Nakalnya makin menjadi-jadi plak..Selalu jerk nak dengki orang..Kadang-kadang tue die siap amik hanger konon-kon0n nak marah org siap ada ayat lagi mcm ni "Ooo...gil eh..gie ane acuk ilik tido."haha begitulah ayat die..Mungkin tgk mummy die ni selalu marah die mcm tu kot..hahaha.


Bukan setakat mummy jerk yang kena tapi nenek die pun jadi mangsa kepada budak hansem ni..Hari-hari ajak nenek teman die main kereta kat luar..Klu tak ikutkan abiz die buat perangai.Asyik ckp "kuar,kuar,"sambil nangis..Dah dapat kuar memanglah susah nak masuk umah lepas tue,melainkan dah penat sgt.


Dah besar,semakin petah bercakap,dah bercakap tak reti diam plak tu..asyik cot cet cot cet jek mulut die..Klu panggil org selagi org yang dipanggil tu tak menyahut selagi tu lah die dok teriak panggil..Kadang-kadang tengok gelagat anak boleh buat kita ketawa sendirian...

Itulah anugerah yang Allah telah amanah kan kepada kita.Jaga lah die sebaik mungkin kerana itulah zuriat keturunan kita sampai bila-bila..

2 comments

2 Mac 2012, 10:34:00 PG

alololo...comel je dia. best kan ada anak. zie coming soon akan experince ur experience. hehe

@Zie Madini
hehe...ini lah saat paling bhagia yg x blh dlupakan..