9 Mac 2012

Lain Kali Jgn Degil


Salam Jumaat,


Hari ni tiba masa untuk pergi amik My Galaxy pulang.Setelah 4 hari ianya pergi bercuti..
Baru 4 hari tapi Aini dah rindu sangat ia..hahaha..Rasa nak peluk cium aje..kikiki..
Padahal bukan jauh pun ia pergi bercuti cuma kat Taman Molek,JB jek..Ibarat dah mcm pergi ovesea plak...Tu lah lain kali jgn degil buat hal kan Aini dh antar pergi cuti..Duduk kamu kat sane biar mereka yg pakar melayan kamu tu...Lepas ni harap kamu baik-baik sahaja yerk cyg..
Hahaha..


Setiba di Plaza servis centre Samsung Taman Molek..Pergh!! Ramai plak org..tgu turn by turn lh..dpt No.1066 sekarang baru 1059..Tiba giliran pg kaunter amik galaxy..Tnye knape jg hangup die ckp masalah motherboard..So skang pihak Samsung dh tukar dengan motherboard yg baru..Happy sgt..mmg ade kelainan selepas tukar baru ni..

P/s: Galaxy masuk service  tukar motherboard jek bkn ape pun..hihi..
Sekian untuk hari ni...Selamat Beramal di hari Jumaat..

1 comment

9 Mac 2012 4:34:00 PTG

nice entry..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/