26 Ogos 2011

Tak Siap Kuih Raya

Selamat Hari Jumaat.
Wah sekejap aje dah nak raya.Tak sabar rasanya nak Raye!Tapi kuih raye tak siap lg mcm ner ni.Sape boleh tolong aku buat kuih raye angkat tangan cepat.Nanti aku bg upah duit raye nak tak?hihihi.Hari ni nak kena buat 2 jenis lagi biskut raye.Harap menjadilah resepi ni.Esok lusa nak kena kemas rumah plak..Nasib husband aku dh cuti boleh jg suh tolong kemas umah.Isnin lak dah sebok nak wat lemang.Huhuhu tahun ni paling meriah r suke nya.Korang klu nak rasa lemang aku meh jemput dtg umah yerk.Nak pos tak boleh nanti kang En.posmen yang sebat lak.hihihi

2 comments

26 Ogo 2011 3:43:00 PTG

nak..nak..
hehe
nanti kite datang

@sally wannyhihi..cepat dtg tau ada lg nak buat ni tak siap