3 Julai 2011

Pampers Pet Pet


Sebelum ni Danish pakai Huggies jek..Masa aku online facebook aku jengah ler laman Hospital Besalin ibu2 kat sne bercerita tentang pampers yang ank2 meraka gunakan.Macam2 brand yang kuar tapi yang paling top dan paling ramai yang puji pampers PET PET ni ler..Dengar ramai yang cakap bagus aku pun suh ler En Hubby try beli si Pet Pet ni.En.Hubby aku ckp huggies offer Rm28.95 , Pet Pet lak Rm33.89 tapi aku dah terpengaruh nak juga cuba Pet Pet ni.
Malam 2 juga aku try gne Pet Pet pada Danish.Esok pagi aku bangun aku cek ler pampers die mmg btol xbocor,xbau hancing sgt,yang paling best sentiasa kemas jek kat pinggang getah nye x cepat kembang pun.Aku berasa puas hati dgn Pet Pet ni.Aku pun buat ler perbandingan dengan pampers lame Danish 2, Pet Pet lebih lembut lg dari HuggiesAku sudah jatuh cinta lg..hahaha.