2 Julai 2011

Huggies Pilihan Hatiku


Ini lah pampers yg Danish dok slalu gne dari S sampai lah skang ni L..Huggies merupakan pilihan pertamaku kerana kulit Danish sgt sensitif..so ble pakai jenama lain nti cepat sangat naik ruam...Harga pun amat berpatutan..Biasanya aku beli kat Econsave atau kat tempat aku ni Pasar Raya Kini dalam harga RM36.00 lbh kurang mcm 2 lah...Time ada offer plak harga die Rm31.90.Kenapa aku pilih huggies untuk Danish sebabnya :

  • Murah
  • Lembut
  • Pita Pelekat yang boleh guna semula
  • Menyerap basahan dengan baik



Huggies Newborn ni msih bru lg...mcm tau2 jek aku nk bersalin huggies kuar produk baru..hehehe..Danish dlu mse newborn mmg gne huggies ni lh.Daddy dia lh yg pg cri pampers ni.Asalnya akak aku lah yang syorkan guna huggies ni.mmg lh mahal skit tp dh sesuai dgn kulitnye yang gebu 2.Orang kata biar selesa pada babykan..Masa sblm Danish lahir iparku xbg bli pampers dlu sbb die nk bg Drypers newborn ank die yg ada lebih,sebab anak die dh tukar ke saiz S.Tapi mcm xsesuai jek ngan kulit die tu yang tukar ker Huggies.