12 Julai 2011

1st Birthday Danish


Tanggal 6 Mei 2011-Jumaat 
Pejam celik -pejam celik genap sudah usia Muhammad Danish Thaqif  1 tahun..Alhamdulillah dah besar anak mummy ni kan..aku berjaya jg besarkan anak sendiri..Pada 7 Mei 2011 aku telah mengadakan 1 majlis sambutan Hari Jadi Danish.Majlis bermula pada pukul 8.30mlm.Ramai jg tetamu yang hadir bg memeriahkan majlis ini.Syukran.Ini dia kek istimewa yang ditempah khas untuk anak kesyganku ini.Aku tempah dr sedara aku gak die mmg pakar buat kek n cup cake.klu nak tempah leh ler jenguk2 page Lynnluvcupcakes .Mulal-mula aku planning nak letak ler gambar muka danish kat kek 2 tp owner yg bt kek 2 lak ckp xsempat nak print..tup2 aku pun tukar planning letak lh gambar ben10 ni sebab Danish ni minat Ben 10 gak.Kek ni bukan kek sponge biasa sebab 2 cam agk mahal skit r berbanding kat kedai 2.Ni aku mintak kek coklat.Harga die 2kg Rm80 sahaja.selain dr kek macam-macam jenis makanan yang aku sediakan antaranya : Roti jala,Mee soto,mcm2 lg r nak sebut aku pun lupa dh.majlis dh lme tp bru nk update kat blog...(hehehe)..