13 Februari 2013

Little Boy Posing Baik Punyer!!


Assalammualaikum


Baby Awish kini semakin laju merangkak pada usianya 5 bulan setengah.Kini die ada syle baru, lepas dia penat merangkak die pasti akan posing duduk camtu sebab penat kan.hahaha.Anak oh anak terlalu cepat kamu berlajar.Syukur Alhamdulillah.

Psst..Mummy sy dh bg sy mkn tau..hehe sebab tu sy aktif kuat dan bertenaga.Cewah..Hehe walaupun nmpk bdn saya ni kecik tp sebenarnya sy ni kuat makan taw..Jangan tak caya..Ok lah sy nak sambung merangkak lg bubye...


2 comments

14 Feb 2013 2:34:00 PTG

hehehe comel je posing dia... comelnyaaaa.....

@✿A I N A A✿
bdk kecik baru blaja duduk blum lg teror nk duduk btol.hehe.senget pun senget lah jd dpt duduk hihi..