20 Februari 2013

Fewwit Dah Pandai Duduk Budak Comel Ni


Assalammualaikum

Hai..sumer tengok ni mamy dpt die snap gambar Baby Awish secara spontan die leh duduk sendiri.comey tak kita duduk.HiHihi.Cepat-cepat mamy die snap gambar comel die duduk sendiri ni.Nasib baik sempat lah klu tak die bukan reti dok diam sekejap jek dah merangkak jauh.

Budak kecik ni semakin ligat woo...Huru-hara lah klu tak ada yang tolong pantaukan die main dengan abang die.Nasib mak Aini ada boleh tolong tengokkan sementara Aini buat keje rumah.Yang Si Abang ni pun kuat dengki adiknya.si Adik plak 2 x 5 juga.Abang diam2 minum susu datang kat Abang tarik rambut lah,panjat kat badan Abanglah.Sian,nasib Abang tu mengalah juga dengan adiknya.

Minggu depan 26 FeB die dah nak masuk usia 6 Bulan.Amboi cepat benor masa berlalukan..Padahal terasa macam baru semalam jek bersalinkan budak kecik ni.HaHaHa..Bersyukur sangat dikurniakan anak-anak yang comel lagi aktif.Pengsan mamy die hero-hero plak tu.Aiyak!!Apa boleh buat itu rezeki kami kan knelah terima dengan Redha.



6 comments

20 Feb 2013 2:43:00 PTG

hehe...comel je die duduk

20 Feb 2013 5:29:00 PTG

atototototo... omeynyaaaa diaaa.. xlama lagi berjln lah tu.. habislah akk, bertmbh2 kuruslah.. exercise bersama2 dengan baby Arwish

@Mimi Azirah
HeHeHe..Dak Baru Nak Pandai

@✿A I N A A✿
Aduh ni yg risau.skang ni xreti dok diam.apetah lg klu dah pndai jln.hehe..aduh selim melim ler jwb nye..

21 Feb 2013 12:56:00 PTG

alahai comel nyer dah boleh duduk.. god boy :)

@PILOT LOVER
HeHeHe die baru jek pndai ni