18 Julai 2012

Aiskrim Menjadi Penawar


Assalammualaikum

Lama x kemas blog ni.Gara-gara kena serangan virus selsema n batuk.Adohai tgh sarat-sarat ni kena batuk rase cam nak tercabut jek pinggang ni.Syukur Alhamdulillah dengan kuasa Allah kini dah kembali sembuh.(Amin)
Ni lah ubatnya yang menyembuhkan batuk
Ada org bagi petua katanya klu nak cepat baik batuk makan lah aiskrim Perisa Vanilla.Ape lg terus ler pergi supermarket cr aiskrim ni.Nak beli yg besar teringat plak yg diri ni tgh berpenyakit GDM.Time preggy nak telan ubat batuk dokter tak bagi so telan aiskrim jek lah.
Dengan berselera ku telan aiskrim  Vanilla nie.Sedap tol, nasib lah aiskrim nie kurang manis skit berbanding yg lain tu.Klu x pergh!! mendadak naik paras gula dlm badan ni.Sape nak jawab dengan dokter nti.Hahaha

Ha!sape yg tengah batuk tu blh lah try cuba yerk mane tau kot-kot mujarab mcm Aini ni ha..Selamat mencuba :)

2 comments

19 Jul 2012 1:55:00 PTG

betul ke makan aiskrim bleh hilangkan batuk?bukan ke benda sejuk makin buat batuk semakin teruk?wallahua'lam..

terima kasih melawat blog waalid dan folo...sudah folo sini jugak..^_^

@Waalid5035 ™
Itu lah tapi ni petua org bagi Aini pun mencuba.Dan hasilnya mmg terjadi kemujarab nya.hihi.Kuasa Allah..