29 September 2011

Tersalah letak ubat gigi?Lawak tol minah ni



Ni ade citer lawak pagi tadi anak mummy kejut,dengan kemamau nya mummy bangun.Mcm biasalah dah bangun tu terus ke blik air.Entah mummy berangan ape time nak berus gigi tue, tiba-tiba mummy rasa cam kelat-kelat jerk.Mummy ingatkan tekak mummy yang tak ok.mummy tengok berus gigi rupa-rupanya mummy tersalah letak ubat gigi pada berus gigi.Yang mummy letak bukannya ubat gigi tapi..jeng..jeng..jeng..ha! nak tau tak mummy letak ape pada berus gigi td tu.Mummy yang sengal ni boleh ker gi letak pencuci muka mummy pada berus gigi td.Padan lah lah rase kelat semacam jerk mmg lawak ler mummy ni.Nak gosok gigi tapi gie amik pencuci muka plak..ha.ha.ha. padam lah muka mummy..

2 comments

2 Okt 2011 1:06:00 PG

hehehe...cik mummy, tau tak..saya pun penah terletak pencuci muka kat berus gigi gak! heee...mamai gak time tu =D

salam kenal :)

@✿ Myra ✿hehe..owh sme nasib lah pernah merasa berus gigi gne pencuci muka..padam muka kita kan3