4 September 2011

Kesian Tak Jadi Balik

Kesian mak mertuaku dan ipar-iparku dh tunggu kat umah.Dah planning awal-awal sebelum raya lg nak balik umah mak mertua raya ke-5 tapi disebabkan kakak aku blik beraya kat sini,anak sulungnya merangkap anak buah aku pula pujuk aku suruh balik esok.Nak tak nak terpaksalah mengalah sebab die pancing aku nak main mercun.Maklumlah anak buah aku nie mmg rapat dgn aku,lgpun dh lme tak jumpe asyik sekolah jerk sampai xde masa nak jumpa.Bukan ape die saje nak bermanja dgn ucunya(aku ler tue).Tak kira aku dh ade anak ker ape die tetap nak mengimpit aku jerk.pergi mane2 mesti nak dengan aku.Aku pun pelik sampaikan die ckp dgn kwn die yg aku ni bukan makcik die tapi kakak die..Alahai..Rse muda lak aku ade adik,kononnya..hahahaha

2 comments

4 Sep 2011 9:56:00 PG

haha.. lawak.. ok latu.. muda lagi..
salam kenal.. slamat hari raya.

hehe lawak ker?salam perkenalan gak..