31 Oktober 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com




Jeng!!.Jeng!!.Jeng!!..Pergh...contest ni memang besh wo."Terbaik wok!!".Tak rugi lau join..Sape tak nak kan orang bagi giveaway..Melompat-lompat mummy di buatnya..hahaha..
Cepat-cepat join contest ni..Mcm mane nak join?Meh cni mummy citerkan skit cara-caranya.
Korang klik banner kat atas tue..okay..Pastu ikut ler syarat yang tentera kat ctu okay..senang jerk kan..
Semudah A,B,C jerk..Tempoh contest ni berlangsung dari 21 Oktober sehingga 10 November 2011.Masih sempat lagi klu nak join ni.
Harap-harap ler mummy ade tuah nak dapat salah 1 dari 25 hadiah yang ditawarkan tue.Fuhh!.Fuhh!!.Sambil berdoa..Amin.

Mummy nak Tag pada si Bertuah ni :



Selamat Betuah wahai kawan-kawan bloggerku..Caiyok!!!Caiyok!!!..hihihi

4 comments

1 Nov 2011 11:54:00 PG

insyaallah mummy akn menang !
go mummy ! hehe

dan insyaallah sarah join , tak boleh nak janji la sygg :)
tq tag ye . muah

@Sarah Hanim
Thanks..4 support me..

1 Nov 2011 2:57:00 PTG

mummy ! thanks tag yerw . hehe insyaallah mummy akan menang . :)

@finiey izaty
welcome dear!!.hihi sama-sama kita mencuba okey..thanks coz support mummy.