14 Disember 2012

Parut Keju Yang Rock


Assalammualaikum


Nak parut keju sambil rasa seronok ni lah die parut keju di abad ini yang rock dan berstyle.Haha..Lakukan dengan gaya tersendiri sambil memarut.Dekat Malaysia ada jual ker yang mcm ni ek? Kreatif plak orang yang cipta benda alah ni kan.Hish!!Ni klu anak Aini nampak comfirm die nak buat main tak pasal-pasal ape jek die parut nti..Hehehe..

Haha lepas ni jangan ada pula yang buat konsert dengan menggunakan parut keju ni.Ni untuk kegunaan di dapur jek tau untuk memudahkan kerja.


3 comments

14 Dis 2012 3:47:00 PTG

style la!
tak pernak tengok pun,
kalau guna benda nie semangat nak parut,
hehee

17 Dis 2012 1:24:00 PTG

Macam2 ciptaan sekara ye..

singgah dan follow sini #1000

18 Dis 2012 10:36:00 PG

wah.. chomel nih~~ hehehe..

kalo saye jumpa saye rembat dah.. pantang jupe benda cute miut ni. =P