4 November 2012

Wow Mables Terangkat Beb


Assalammualaikum


Thanks My Love bawa wife awak makan Wastern Food.Masuk kali ni dah 2 kali makan Chicken Chop kat sni.Walaupun Restoran Tok Mak ni baru beroperasi makanan yang disediakan memang sedap-sedap lah..Senang citer makan mesti sampai licin lah.Dah jadi dalam senarai pilihan tempat makan untuk kami sefamily tau.

Orang-orang KOTA TINGGI boleh lah cuba yer..Yang mana nak berjalan ke KOTA TINGGI blh try singgah RESTORAN TOK MAK (Selera Fateha) di Taman Daiman dan merasa kenikmatan makanannya..Wah mcm buat promosi pulak..Tokey kedai lps ni blh bg diskaun ek lau makan kat sana sbb dah tolong promote ni..Hahaha..



7 comments

4 Nov 2012 11:10:00 PTG

nasib baik baru lepas mkn.. kalau tak mmg mencari makanan apa yg ade dlm entry la.. haha :P [link blog saya]

5 Nov 2012 8:42:00 PG

tengah lapar tengok ada chicken cop kat sini

@MéuzAngelo™ XXIII
hehe..nti lau lapar leh singgah lg sni ek.kikiki

@inazamriHehe selamat menjamu selera

5 Nov 2012 10:10:00 PG

nyum2... sedapnya....

@Sue Echan
hihi jemput tgk yer..

10 Nov 2012 4:15:00 PTG

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..