6 November 2012

Stroller Disney Baby


Assalammualaikum
Hari ni Aini nak let go stroller disney ni plak..hihi disebabkan jarang sangat digunakan lalu menyempitkan rumah so let go jek lah yer..Siapa berminat leh ler inbox eh FB Aini.Harga let go RM250 tp still lg blh nego..Siapa yg sedang mencari stroller dengan harga cun meh ler...Tq sebelum tu tgk dlu gambar kat bawah ni ek..Ada serta kan skali die punya features.TQ

 Setelah di lipat untuk disimpan

 posisi hadapanya

posisi di sisinya

Features:
1. Two way pushing function: Reversible handle - Easy for parent to care for the baby
2. 5-point safety harness
3. Integrated braking system
4. Front wheels with strong suspension - Front wheels could absorb the wallop from the road, more comfortable & safe
5. Large storage basket convenient for shopping
6. Multi-position adjustable backrest - Baby can sit or lie
7. Adjustable canopy with peek-a-boo window
8. One-hand adjustable reclining seat
9. Parent cupholder
10. Large storage basketFB Aini

2 comments

8 Nov 2012 3:19:00 PTG

ANAK2 KAK BUI DH BESAR,KALAU TIDAK BOLEH JUGAK REMBAT..HEHE

@Bui Junaidi
hehe..yke..mne tau nti ada bby kecik lg ke hihi