23 Februari 2012

Seronoknya Tengok Dia

Salam,.........
Wah..lme nye blog Aini menyepi kan..Biasalah buzy uruskan hal-hal penting.Lagipun skang ni tengah 2nd preggy kenalah lebih perhatian pada org di dalam ni..Klu tak sian die kan..Rasa sekejap jek masa berlalu Aini dah nak masuk terimester ke-2.Now dah 13 week..
Hari tu masa first scan masa usia kandungan 12 week Doc ckp semua ok.Tapi tu lah masih kecik lg.Baby dlm perut ni bleh plak gerak seolah2 macam tau2 jek mummy nak skodeng die..hahaha..Seronok sangat tengok baby berkembang dengan baik.

12W 5D
Berharap semua yang dilalui berjalan dalam keadaan baik.Terima kasih kepada En.Hubby yang sanggup membantu Aini menjalankan tugas harian,melayan kerenah selera  makan Aini.Tanpamu ku tak pasti boleh harungi keadaan sebegini..
Diharap kawan-kawan doakan kesihatan Aini dan baby baru ni sentiasa sihat yer..Amin.

2 comments

23 Feb 2012 9:05:00 PG

seronoknya ada baby ! take care :)

@Asyikin
Thanks...Asyikin