13 Mac 2013

Suamiku Ada Orang Baru?


Assalammualaikum

Huh rasa panas jek kan bila tengok tajuk post mcm tu.Mau tak,sape tak sayang suami kan lagi-lagi bila kita dapat tau die ada orang baru kan perh!! Jumaat lepas dapat tau yang suami nak bawa balik orang baru.Aduh sentap jiwa raga ni di buatnya.Bernanah beb!!Boleh meroyan macam ni.tunggu lah  Aini kerja kan orang baru tu cukup-cukup.Suami pun satu tak cukup-cukup lagi ke apa yang ada ni.Ni nak tambah lagi.Adoi pening-pening.

Petang Jumaat tu juga orang baru tu datang dulu sebelum suami Aini pulang.Hati dah dup-dap dupa-dap.Sekali bila dah tengok orang baru si suami tu pergh lawa gile bergaya plak tu.Patut lah suami terpikat dengan orang baru tu.Aini sendiri pun berkenan dekat die.

Jeng..jeng..jeng..Apa sudah jadi ni..Aini boleh terima orang baru suami Aini sendiri? Huh kalo orang lain Aini xtaulah boleh terima ker tak kan.Tapi bersyukur kepada Allah dah redha ketentuan Ilahi.

Jeng..Jeng..Jeng  ni Lah Orang Baru Suamiku...

Pewwit hai Cik Abg bergaya sakan nampak.Wah!Hancem nyer (Si Lagenda Hitam tu)..Wek.wek.wek.. :P Huhuhu



2 comments

14 Mac 2013 12:22:00 PG

Hihi..cik abg dila pun suka sgt mtor dia..tp best je rasa naik mtor skali.hihi

14 Mac 2013 12:45:00 PTG

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~
Hehe..yke biasalah tu an.kan waktu ptg2 round2 huhu best..