10 Disember 2011

Perlukah Insurans Dalam Hidup Kita


Hai, korang..
Insurans?Ada pelbagai kategori btol tak?Korang tau ke tak ni?
hihihi..
Korang hanya tau insurans kenderaan sahaja kan, insurans lain-lain korang tak pun amik tau..Sebab apa insurans kenderaan mmg wajib kne ade klu takde tak payah berangan nak pakai keta ker motor ker..hahaha..
Insurans ni bermaksud lebih kurang mcm perlindungan lah..Ada pelbagai jenis insurans antaranya insurans nyawa,kesihatan,pendidikan,kenderaan macam-macam lah,Bagi yang dah berkeluarga seperti Aini ni wajib ada insurans nyawa ++ pakej untuk family sebab ape kita tak tau ape yang bakal berlaku pada masa akan datang.So sebelum terjadinya apa-apa perlulah kita sedia kan 'payung sebelum hujan' bak kata orang tua-tua..btol x?.
 Aini bercakap ni bukan lah jurujual Insurans pun tapi hanya berkongsi pendapat untuk sama-sama dapat manfaat,so korang yang belum ade sebarang pelindungan diri tue cepat-cepat lah ada kan okey.Bukan pendinding diri okey jangan salah dengar plak tau.
Tak tau mcm mane,tak faham ape tue insurans korang blh tgk maklumat lanjut kat SINI

Kat Sini pun blh juga Insurans


1 comment

12 Dis 2011 12:44:00 PG

Salam ..

Niena tag anda dalam contest ni ..

http://nienasofea.blogspot.com/2011/12/constest-i-love-my-bff.html

Jom sama2 join .. =)