30 November 2015

SIKAT PELURUS RAMBUT





SEBELUM & SELEPAS

Anda inginkan rambut cantik kemas dan rapi..Benci dengan rambut yg mengerbang seperti Mak Limah? Kini saya boleh bantu anda semua yang mengalami masalah tersebut hanya dalam masa 5 saat sahaja rambut anda boleh menjadi lurus..

SIKAT JE LEY LURUS. Mcm rebonding 5minitttttt.. 

ION SIKAT jee .. senang jimat mudah. Siyes!
Beli jom . Sekejap je rambut Lurus. Beli skli satu family boleh pakai… 

Produk ini sejenis alat pelurus rambut yang boleh dilaras suhunya… 
Rebonding kat salon sekali dah beratus kan??? Nak buat sendiri kat umah… dengan sikat ajee… ya sikat mcm sikt biasa… xbahaya… ada suhu lagi… bila kena rambut baru keluar wap panas tu… so xbahaya kepada kanak2… meh nak bagi harga kasih sayang xsmpai seratus pun… semua boleh pakai.








DETAILS
*No burn :can help massage your head and relax you.
*No harm: Produce moisture, help nurish your hair .
*LCD screen display.
*360 degree rotatable wire

Specifications:
*Voltage: DC110v-220v
*Power : 29 W
*Wire length: about 230cm
*Heating time / optimal styling time : 30 seconds
*Straighten hair time:5 seconds.
comb it & become straight during 5 seconds .
*Thermostatic : 185 degree
*Max temperature: 230 degree
*Mix temperature: 150 degree
*Thermostat adjustment segments :5 degree

READY STOK ITEM
RM100(SM)/RM105(SS)


OFFER  OFFER GILER2!!!
RM70(SM)/RM75(SS)
INCLUDING POSTAGE

BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN SIKAT INI??
SILA WHATSAPP SEGERA KE 0127224471
SEMENTARA STOK MASIH ADA

3 comments

13 Feb 2016, 11:53:00 PG

Rambut lurus lps sikat than bpe lama?

13 Feb 2016, 11:55:00 PG

Rambut lurus lps sikat than bpe lama?

21 Feb 2017, 3:00:00 PG

Rambut lurus akan tahan berapa lama