10 Julai 2013

Rezeki Dari Nuffnang


Assalammualaikum

Lamanya tak update blog ni.Adohai kesempitan masa nak update sebenarnya.Hahaha tapi tak update blog pun Aini cek juga acc Nuffnang tu.Gedix btol mummy kan.


Serius tak update tapi rezeki itu datang dengan mencurah-curah.Baru 4 jek dah kecoh btol minah ni kan.(hekhekhek) Tapi Aini bersyukur sangat.Walaupun tak sebanyak mana tapi yang penting cik Nuffnang ni melekat kat blog Aini.Alhamdulillah untuk anak-anak.

Sekian untuk entri kali ni.Salam Ramadhan untuk semua pengunjung Blog Aini.


2 comments

10 Jul 2013 2:50:00 PTG

bestnya, bila nak dapat nuffnanag ni?
tahniah
jom join, novel free

http://www.iuzira.com/2013/07/lets-join-hikayat-violet-sofia-giveaway.html

10 Jul 2013 3:41:00 PTG

alhamdulillah tahniah