1 Disember 2011

Sudahkan Anda Daftar Sebagai Pemilih?



Salam,
Minggu ni sebok di kaca Tv tentang mesyuarat Persidangan Umno kali terahkir kerana Piliharaya ke-13 akan datang tak lama lagi.Sampai cerita Elysa tak ke udara Selasa lalu.Wah excited nak tgk tiba-tiba xde plak..huhuhu sedih taw..Tapi takpe lah minggu depan pasti adakan..
Penting kita kena tau mana satu pilihan hati kita.Yang mana satu benar-benar jujur dalam memimpin negara kita.Silap pilihan kita rakyat Malaysia yang merana kelak.
Opps...tetiba termasuk bab politik plak..Yang penting semangat untuk majukan negara kita bukan nak menjatuhkan negara.
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)  menyediakan kemudahan pendaftaran sebagai pemilih secara online dengan memuat turun Borang bagi memudahkan pendaftaran pemilihan. Warganegara Malaysia yang sudah berusia 21 tahun ke atas diwajibkan untuk mendaftar sebagai pemilih.Bagi yang belum mendaftar sila daftar segera..Bagaimana nak daftar boleh menerusi laman web Spr.Gov.My.
Klu dulu korang rasa pernah mendaftar,tapi tak pasti tak tau kawasan mana yang korang daftar semuanya boleh semak juga di  Laman SPR .Nak semak memalui sms pun juga boleh caranya sila lihat Cara SEMAK SMS .

Ingatlah Nasib Negara Kita Yang Tentukan...!!!




1 comment

2 Dis 2011, 2:21:00 PG

JOm Daftar